Dwa miesiące temu dzięki uprzejmości p. Kacpra Jakubca uzyskaliśmy od Państwa feedback na temat naszej strony internetowej. Nie był on uskrzydlający – przy 61 odpowiedziach na skali 1-5 uzyskaliśmy ocenę prawie dostateczną (2,89). Ja tę stronę oglądam od 5 lat i wydaje mi się, że każda wersja jest lepsza od poprzedniej, znam także możliwości informatyczne systemu do jej edycji, ale wiem, że z perspektywy studenta, który korzysta z niej rok, góra dwa (o ile terminowo zakończy studia), jej ocena może być znacznie bardziej krytyczna. Zdając sobie z tego sprawę, wyszliśmy z propozycją badania pozwalającego nam dowiedzieć się, co powinniśmy zmienić, aby nasza strona była dla Państwa bardziej przyjazna.

Zakładki wymagające według Państwa największych zmian to „odwołanie/przesunięcie zajęć”, „aktualności”, „praca magisterska”, „biuro dziekanatu”  oraz „harmonogramy” (od 16 do 28 wskazań). Nad tymi zakładkami skupiliśmy się w pierwszej kolejności (a konkretnie wzięła to na siebie mgr Katarzyna Kłopotowska – zastępca kierownika biura DSM). Dodatkowymi wskazówkami były zamieszczone przez Państwa uwagi. Od kilku tygodni wprowadziliśmy następujące zmiany:

Na razie tyle. Dziękujemy bardzo za feedback. Jeżeli mają Państwo inne pomysły – zapraszam do kontaktu. Nie wszystkie wprowadzimy, bo część z nich leży poza naszymi kompetencjami (np. zatrudnienie nowych osób), a inne naprawdę nie poprawią jakości obsługi, a wręcz przeciwnie (np. obsługa studentów przez dowolną asystentkę toku, co w praktyce oznaczałoby, że każda asystenta toku szuka po całym dziekanacie akt dowolnego studenta). Mam jednak nadzieję, że nasza strona internetowa poprawiła swoją funkcjonalność, zwłaszcza że im bardziej tak się stanie, tym i Państwu i nam będzie lepiej.

(Visited 351 times, 1 visits today)
The following two tabs change content below.
prof. SGH dr hab., prodziekan Studium Magisterskiego SGH, kierownik Zakładu Bliskiego Wschodu i Azji Środkowej, Kolegium Ekonomiczno-Społecznego SGH

Ostatnie wpisy Katarzyna Górak-Sosnowska (zobacz wszystkie)